sobota, 5 października 2019

"Kusząca pomyłka" Vi Keeland

Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 372
Rok wydania: 2019

Po raz pierwszy spotkali się w pubie. Rachel powiedziała Caine’owi, co myśli o jego kłamstwach i wybujałym ego. Bez wahania zaciągnął jej przyjaciółkę do łóżka. Zapomniał tylko wspomnieć, że jest żonaty. Rachel nie żałowała żadnego słowa, które wtedy wypowiedziała. Na idealnej twarzy Caine’a pojawił się jednak tylko lekki uśmiech…


Ups, chyba zaszła pomyłka.


Wyszła, mając nadzieję, że nigdy więcej go nie spotka. A jednak – już następnego ranka okazało się, że Caine jest nowym profesorem na wydziale muzyki w Brooklyn College. A ona właśnie została jego asystentką. Obydwoje niepokorni i piekielnie pociągający. Czy aby na pewno po TAKIM pierwszym spotkaniu zdołają utrzymać odpowiednią zawodową relację?


Pierwsze spotkanie z prozą Vi Keeland muszę zaliczyć do naprawdę przyjemnych doświadczeń. Amerykańska autorka bestsellerów napisała powieść, która wyjątkowo trafiła w mój gust czytelniczy. „Kusząca pomyłka” okazała się doskonałym połączeniem wzruszającej powieści romantycznej i pikantnego erotyku, które doprowadziło moje emocje do wrzenia. Nasycona erotycznym napięciem, ostrymi dialogami i gorącymi opisami miłosnych uniesień fabuła rozpaliła moje zmysły.

Głównymi bohaterami „Kuszącej pomyłki” są Rachel Martin i Cain West. Rachel to studentka ostatniego roku muzykologii, która dostała właśnie pracę asystentki profesora Westa – prawdziwego przystojniaka, który nie cieszy się jednak zbytnią sympatią wśród swoich studentów. Bohaterka ma wyjątkowego pecha, gdyż już pierwszego dnia nowej pracy spóźnia się na zajęcia ceniącego ponad wszystko punktualność Caina. Gdyby tego było mało, okazuje się, że profesor jest mężczyzną, którego w wyniku pomyłki dzień wcześniej ostro zwymyślała w barze. Burzliwy początek znajomości w tym wypadku stanowi zapowiedź równie burzliwego i nieprzewidywalnego zakazanego, pełnego namiętności romansu, w którym pojawi się pewien dramatyczny twist.

Vi Keeland napisała niesamowicie pikantną opowieść, z doskonale wyważonym wątkiem erotycznym – jest on mocno zaznaczonym,  ale nie dominuje w fabule i nie przysłania innych wątków. Ogromnym plusem jest to, że autorka nie skupiła się jedynie na przedstawieniu romantyczno-erotycznej relacji głównych bohaterów, ale poświęciła sporo miejsca na pokazanie ich codziennego życia, pracy i obowiązków – to zdecydowanie podnosi atrakcyjność tytułu w moich oczach. Postacie bohaterów również zostały ciekawie nakreślone.  Nie będę ukrywała, że to wredny profesor zyskał sobie szczególnie moją sympatię. Cain to fascynujący mężczyzna o dość burzliwej przeszłości, którą czytelnik może poznać dzięki wprowadzonym przez pisarkę retrospekcjom. To niegrzeczny chłopiec, a ja mam zdecydowanie słabość do takiego typu bohaterów literackich.

Jeśli lubicie pikantne powieści New Adult, a nie znacie jeszcze twórczości Vi Keeland, koniecznie musicie to zmienić. Ja po „Kuszącej pomyłce” nabrałam ogromnej ochoty na przeczytanie innych książek tej autorki - mam nadzieję, że będą równie dobre.
 

2 komentarze:

  1. Lubię od czasu do czasu przeczytać jakąś książkę z nurtu new adult. Tę powieść mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że tytuł Ci się spodoba. Mnie czytało się świetnie :)

      Usuń