piątek, 26 lipca 2013

Liebster Blog #3

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Po raz trzeci odpowiem na pytania zadane w ramach zabawy Liebster Blog. Ty razem zostałam nominowana przez Karolinę prowadzącą bloga Pomiędzy życiem a książkami.



1. Jaką książkę najbardziej lubisz?
Na to pytanie niezmiernie ciężko mi odpowiedzieć. Lubię naprawdę wiele powieści i serii. Książki, które pierwsze przyszły mi na myśl to: „Harry Potter i Czara Ognia” J. K. Rowling, „Królowa ciemności” Anne Bishop, „Wywiad z wampirem” Anne Rice, „Kaznodzieja” Camilli Läckberg, „Peonia” Lisy See… i wiele, wiele innych :) Moja lista ulubionych tytułów jest obszerna i nie potrafię zredukować jej do jednej pozycji.

2.Jak osiągnęłaś/łeś swój sukces w prowadzeniu bloga?
Czy osiągnęłam sukces? Trudno powiedzieć. Uwielbiam czytać i zakładałam bloga, by stworzyć coś w rodzaju wirtualnego dziennika przeczytanych książek. Pragnęłam podzielić się swymi wrażeniami płynącymi z lektury danego tytułu, chciałam  poznać zapaleńców podzielających moją pasję – myślę, że zrealizowałam te założenia. „Zaczarowane Strony” istnieją, bo tworzę tego bloga z potrzeby serca, nic na siłę!

3. Czego najbardziej się wstydzisz?
Nie przypominam sobie żadnej rzeczy, której miałabym się wstydzić.

4.Ulubiona piosenka?
„Lullaby” zespołu Hypnogaja.

5. Czego się najbardziej boisz?
Pająków i innego rodzaju robactwa.

6. Wymarzone wakacje?
Hamak i góra książek ;)

7. Najbardziej radosne wspomnienie?
Zdanie egzaminu praktycznego na prawo jazdy za pierwszym razem.

8. Jakie postanowienia na nowy rok szkolny?
Szkołę skończyłam jakiś czas temu, więc nie muszę robić takich planów ;)

9. Wymarzony dom?
Przytulny, mały domek, w którym znalazłoby się miejsce na bibliotekę, w której umieściłabym ogromne, wygodne fotele.

10.Ulubiony owoc?
Brzoskwinia

11. Jakie zwierzę najbardziej podziwiasz?
Koty – od dachowców po tygrysy i lwy. Koty są samodzielne, chadzają własnymi ścieżkami, potrafią o siebie zadbać. Koty zaskakują swą elegancją, smukłością i gibkością ciała.   

1 komentarz:

  1. Również bardzo boję się pająków i innych owadów a czwarta część Harry'ego Pottera jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń