niedziela, 30 czerwca 2013

Liebster Blog #2

Po raz drugi zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog.


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Tym razem odpowiem na pytania Kingi prowadzącej blog Literutopia.


1. Gdybyś miał/a zrobić coś szalonego przed śmiercią, co by to było? 
Nigdy nie odczuwałam potrzeby robienia czegokolwiek szalonego. Cenię sobie spokój.

2. Najgorsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałeś/aś?
„Joanna. Kobieta która została papieżem” autorstwa Arturo Ortegi Blake’a – powieść piekielnie mnie wynudziła. 

3. Wymień 3 osoby które według Ciebie są wzorem do naśladowania? 
Mama, babcia, dziadek.

4. Kiedy czytam książkę to.... (dokończ zdanie).
…zapominam o bożym świecie. Zatapiam się w fabule i razem z bohaterami biorę udział w niesamowitych wydarzeniach.

5. Mój blog jest dla mnie... (dokończ zdanie).
…miejscem, w którym dzielę się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przeczytanych książek. To tutaj mogę wyrazić swój zachwyt, bądź rozczarowanie płynące z lektury danego tytułu.  

6. Jak brzmiała Twoja szkolna ksywa? 
Mili 

7. Gdybyś mógł zaplanować następne 10 lat swojego życia jakby one wyglądały? 
Chciałabym znaleźć pracę, dokładniejszych planów nie posiadam.

8. Co robiłbyś/robiłabyś gdyby nie wynaleziono internetu?
Czytałabym jeszcze więcej książek ;) 

9. Czy oprócz czytania książek masz jakieś inne hobby? 
Lubię mangę i anime. Interesuje mnie kultura krajów azjatyckich. 

10. Jestem... (opisz siebie w dwóch zdaniach). 
... słabym mówcą i doskonałym słuchaczem. Typowy ze mnie introwertyk. 

11. Co sądzisz o zabawie Liebster Blog Award? 
Nie przepadam za łańcuszkami. Grzeczność wymaga bym udzieliła odpowiedzi na zadane pytania, nie znoszę jednak typować nowych osób i z tego punktu zabawy zrezygnuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz